Fenerbahçe’de gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurul sürecinde teknik direktörlük için adı sıkça gündeme gelen tecrübeli çalıştırıcı, yaşanan gelişmelere ilişkin dikkat çeken bir açıklama yaptı. Kocaman, son dönemde kamuoyunda yer alan iddialara açıklık getirerek süreçte yaşananlara dair ayrıntıları paylaştı.
HER ŞEYİ BİR BİR ANLATTI
22052026094114_1792567_9_41-1
Kamuoyunu aydınlatma ihtiyacı doğduğunu belirten Kocaman, sürecin başlangıcından itibaren yaşananları şu sözlerle anlattı:
"Son bir aylık zaman zarfına ilişkin, kamuoyunda yer alan kimi yanıltıcı haberler ve yorumlardan sonra gördüğüm lüzum üzerine açıklama ihtiyacı doğmuştur. 1 Mayıs 2026 Cuma günü Sayın Aziz Yıldırım'ın daveti üzerine başlayan ve sonrasında resmi bir paydaşı olmadığım bu süreçte; Sayın Oğuz Çetin'le Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine kapsamlı, yoğun ve uyumlu bir çalışmamız olmuştur."