Antalyaspor Yeni Yönetimi Taraftarla Buluştu
Sondakika
Takibi bırak
49
Takipçiler
Sports
38dakika önce
Antalyaspor'un yeni başkanı Mustafa Ergün, göreve geldiği ilk gün taraftarlarla bir araya geldi. Ergün, stadyumda taraftarlarla birlikte yürüyerek destek istedi. Bu buluşma, yeni yönetimin taraftarla güçlü bir bağ kurma niyetini gösteriyor.
Sen ne düşünüyorsunuz?
Beğen
Yorum Yap
Paylaş