Kütahya'da Okul Etkinliği Sonrası 71 Kişi Rahatsızlandı
Sondakika
Takibi bırak
173
Takipçiler
Health
1 saat önce
Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlik sonrası yedikleri yemekten etkilenen 71 kişi rahatsızlandı. Olay yerine çok sayıda ambulans sevk edilirken, hastaneye kaldırılanlardan 23'ünün tedavisi sürüyor. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Okumaya Devam Et
Ad Choices Icon
WİPENEWS
AD
Sen ne düşünüyorsunuz?
Beğen
Yorum Yap
Paylaş