*Kayseri’de Bebek Araçta Unutuldu, Anne Gazetecileri Tehdit Etti: “Kırarım O Kamerayı”*
*Yerel Haber / Kayseri | 23 Haziran 2026 08:20*
Kayseri’nin Talas ilçesi Kiçiköy Mahallesi’nde park halindeki bir araçta *10 aylık bebek* mahsur kaldı. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri aracın camını kırarak bebeği kurtardı.
*“Kırarım o kamerayı” tepkisi*
Bebeğin kurtarılmasının ardından anne ve yakınları olay yerindeki basın mensuplarına tepki gösterdi. Anne, kameraya müdahale ederek “*Kırarım o kamerayı*”, “*Basın kartını göster*”, “*Polis bey müdahale eder misiniz?*” ifadelerini kullandı.
Güvenlik güçlerinin de zor anlar yaşadığı görüldü. Olayın şoku ve panikle anne ve yakınlarının gazetecilere yönelik sert sözleri dikkat çekti.
Bebek sağlık ekiplerinin kontrolünden geçirilirken, hayati tehlikesi olmadığı öğrenildi. Polis olayla ilgili inceleme başlattı.
*Kaynak: İHA, 23 Haziran 2026 08:16 - Güncelleme: 08:20*
*Kayseri - Otopark - Bebek*
Panik anında verilen tepkiler anlaşılır ama gazetecileri tehdit etmek ne kadar doğru? Sence basın orada haber yaparken sınırı aşmış mıydı?