*Nihat Kahveci Milli Takım Yorumunda Çılgına Döndü: “Sevmeyenin Allah Belasını Versin”*
*Spor / Milli Takım | 22 Haziran 2026*
Eski milli futbolcu *Nihat Kahveci*, Milli Takım yorumunu yaparken stüdyoda tansiyonu yükseltti. Kahveci, “Sevmeyenin Allah belasını versin” sözleriyle tepkisini gösterdi.
Açıklaması sosyal medyada kısa sürede gündem oldu. Nihat Kahveci’nin bu çıkışı, Milli Takım’a destek mesajı olarak yorumlandı.
*Deniz Undav tepkisi de gündemde*
Öte yandan Beyaz TV’de konuşan Sarıkaya, Almanya’yı golleriyle taşıyan *Deniz Undav* için tepki verdi: “Denizin kıymetini neden bilemedik?”
Sarıkaya, Türk asıllı forvetin Almanya formasıyla yükselen performansına dikkat çekerek, Undav’ın Türkiye tarafından değerlendirilememesini eleştirdi.
*Kaynak: http://onedio.com/haber, 22 Haziran 2026*
Nihat Kahveci’nin bu çıkışı sence abartı mıydı yoksa tam yerinde bir tepki mi? Deniz Undav keşke bizde oynasaydı der misin?