*Fenerbahçe’de 4. İsmail Kartal Dönemi: “Camiamıza Bir Borcumuz Var”*
*Spor / Fenerbahçe / 20 Haziran 2026*
Fenerbahçe, teknik direktörlük koltuğu için rotayı yeniden *İsmail Kartal*’a çevirdi. Sarı-lacivertliler, deneyimli çalıştırıcıyla *4. dönem* için anlaşma sağladı.
*“Üç dönemimin ikisinde şampiyonluğumuzu elimizden aldılar”*
İmza sonrası açıklamalarda bulunan Kartal, camiaya mesaj verdi:
*“Camiamıza bir borcumuz var. Üç dönemimin ikisinde şampiyonluğumuzu elimizden aldılar. Bu kez hesabı sahada göreceğiz.”*
Kartal, Fenerbahçe’de daha önce 3 kez görev yapmış, görev aldığı sezonlarda şampiyonluk yarışının içinde kalmıştı.
*4. dönem hedefi: Şampiyonluk*
Tecrübeli hoca, taraftarın desteği ve camianın birlik mesajıyla göreve başladığını vurguladı. Fenerbahçe yönetimi de Kartal’ın “borç” vurgusuna tam destek verdi. Yeni sezonda hedef net: Kadıköy’e şampiyonluk kupasını getirmek.
Taraftar sosyal medyada #i̇smailkartal ve #4dönem etiketiyle dönüşü kutladı.
Fenerbahçe’de yeni sezon hazırlıkları Kartal yönetiminde başlayacak. Transfer ve kamp programı önümüzdeki günlerde açıklanacak.
*Kaynak: Fenerbahçe Resmi Açıklama*
İsmail Kartal’ın 4. dönemi sence Fenerbahçe’ye şampiyonluğu getirir mi? En çok hangi bölgeye transfer bekliyorsun?