*Aykut Kocaman Sessizliğini Bozdu: “16 Haziran Gecesi İletişim Ansızın Kesildi”*

*Spor / Fenerbahçe | 24 Haziran 2026 121 | Güncelleme: 12:12 | Kaynak: Odatv*
Fenerbahçe’nin eski teknik direktörü *Aykut Kocaman*, kulüpte yaşanan teknik direktörlük süreciyle ilgili kamuoyunu aydınlatma ihtiyacı duyduğunu açıkladı.

*Süreç Aziz Yıldırım’ın davetiyle başladı*
Kocaman, *1 Mayıs 2026 Cuma* günü Aziz Yıldırım’ın daveti üzerine başlayan çalışmada resmi paydaş olmadığını belirtti. Oğuz Çetin ile sezon planlaması, transfer tercihleri ve oyuncu dengesi üzerine yoğun ve uyumlu çalıştıklarını söyledi.

*“16 Haziran 23:58’den sonra iletişim kesildi”*
Kocaman’a göre kırılma anı *16 Haziran Salı gecesi saat 23:58* oldu. Oğuz Çetin ile iyi dileklerle biten telefon görüşmesinden sonra ansızın iletişim kesildiğini belirtti. Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu’nun tercihi medyadan haberlerle kamuoyuna yansıdı ve Kocaman da kararı bu yolla öğrendiğini ifade etti.

*İsmail Kartal’a başarı diledi*
Göreve getirilen *İsmail Kartal ve ekibine başarılar* dileyen Kocaman, “Şahıslara olan kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmedi. Fenerbahçe’nin menfaatleri her şeyden önce gelir” sözleriyle açıklamayı noktaladı.

*Kaynak: Odatv Haber Merkezi*

Sence Kocaman’ın “medyadan öğrendim” açıklaması Fenerbahçe yönetimine mesaj mı? İsmail Kartal dönemi nasıl başlar sence?