Ortaokuldaki yemek kabusa döndü! Zehirlenenlerin sayı durmadan artıyor
Kocaeli Gazetesi
Takibi bırak
2
Takipçiler
Health
1 saat önce
Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte tavuklu pilav yiyen 71 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu. Öğrenciler ve davetlilerin etkilendiği olayda, 48 kişi taburcu edilirken 23 kişinin tedavisi sürüyor. Okulda gerçekleştirilen etkinlik sonrası mide bulantısı ve kusma şikayetleri artınca sağlık ekiplerine haber verildi.
Okumaya Devam Et
TEPKİ
Beğen
Beğeniyi kaldır
Sen ne düşünüyorsunuz?
Beğen
Yorum Yap
Paylaş