*Merih Demiral’ın Maç Sonu “Eller Cepte” Açıklamaları Tepki Çekti: “Saygısızca Bulundu”*

*Spor / 20 Haziran 2026*
Milli futbolcumuz *Merih Demiral*, maç sonu yaptığı açıklamalar ve kameralar karşısındaki duruşuyla gündeme geldi. Demiral’ın ellerini cebine koyarak yaptığı konuşma, bazı futbolseverler ve yorumcular tarafından “saygısızca” bulundu.

*Olay nasıl yaşandı?*
Maçın bitiş düdüğünün ardından basın mensuplarının karşısına çıkan Demiral, soruları yanıtlarken ellerini cebinde tuttu. Bu görüntü ve açıklamaları, Onedio’nun haberinde “saygısızca bulunduğu” şeklinde değerlendirildi.

Futbolda maç sonu röportajlarında rakip, hakem ve taraftarlara karşı duruş şeklinin önemsendiği biliniyor. Eller cepte duruş, geleneksel olarak saygı eksikliği olarak yorumlanabiliyor.

*Tartışma büyüdü*
Sosyal medyada görüntüler kısa sürede yayıldı. Kimi kullanıcılar Demiral’ı eleştirerek “Milli formanın ağırlığı böyle taşınmaz” yorumları yaparken, kimileri de “Doğaçlama bir an, abartılacak bir şey yok” diyerek futbolcuya destek verdi.

Demiral’dan konuya ilişkin resmi bir açıklama gelmedi. Oyuncu, daha önce de saha içi ve saha dışı duruşuyla sık tartışmaların odağında yer almıştı.

Milli takımımız Dünya Kupası’nda iki maç sonunda elenmiş, Merih Demiral da kadroda yer alan isimlerden biriydi.

*Kaynak: http://Onedio.com, 1366224 nolu haber*

Sence futbolculardan maç sonu röportajlarında nasıl bir duruş bekleniyor? Abartılıyor mu yoksa saygı gerçekten böyle küçük detaylarda mı belli olur?