İsrail'de ilk kez Ebola şüphesiyle bir kişi karantinaya alındı
Haber Global
Takibi bırak
758
Takipçiler
Health
17dakika önce
İsrail'de, Demokratik Kongo Cumhuriyeti'nden dönen bir kişi, Ebola şüphesiyle ilk kez karantinaya alındı. Hayfa'daki Rambam Hastanesi'ne ateş ve baş ağrısı şikayetleriyle başvuran şahsın test sonuçları 48 saat içinde açıklanacak. Sağlık Bakanlığı, temaslıların tespiti için çalışma başlattı. Afrika'da artan Ebola vakaları endişe yaratıyor.
Sen ne düşünüyorsunuz?
Beğen
Yorum Yap
Paylaş