Türkiye'de bir ilk! e-Nabız'dan yapılan organ bağışı hayat kurtardı: 3 kişiye umut oldu
Karar
Takibi bırak
7
Takipçiler
Local news
1 saat önce
Manisa'da beyin ölümü gerçekleşen emekli öğretmen Mesut Kuşçu'nun organları, e-Nabız üzerinden yaptığı bağış sayesinde 3 hastaya umut oldu. Kuşçu'nun böbrekleri ve karaciğeri başarıyla nakledildi. Bu olay, bölgede 'Hayatta Bağıştan Kadaverik Bağışa' geçişin ilk örneği olarak kayıtlara geçti. Ailesi, bu kararın topluma örnek olmasını diledi.
Sen ne düşünüyorsunuz?