*Son Dakika: Trump ve Pezeşkiyan Anlaşma Metnini İmzaladı, Mutabakat Yürürlüğe Girdi*
*18 Haziran Perşembe / Dünya*
Yeni Şafak’ın son dakika bilgisine göre, *ABD* ve *İran* arasında beklenen mutabakat resmen yürürlüğe girdi.
*İmza atıldı*
ABD tarafından *Donald Trump*, İran tarafından *Pezeşkiyan* mutabakat metnini imzaladı. Anlaşmanın yürürlüğe girdiği duyuruldu.
Detaylar henüz açıklanmadı. Yeni Şafak, “Ayrıntılar geliyor” notuyla gelişmeyi duyurdu ve sıcak bilgiler geldikçe haberin güncelleneceğini belirtti.
*Gözler metnin içeriğinde*
İmzaların atılmasıyla birlikte piyasalar ve uluslararası kamuoyu anlaşmanın kapsamına odaklandı. Mutabakatın nükleer program, yaptırımlar, bölgesel güvenlik veya enerji başlıklarından hangilerini içerdiği netleşmedi.
Gelişmeler geldikçe Yeni Şafak uygulamasından anlık bildirimle takip edilebilecek.
Anlaşmanın detayları açıklandığında etkisini en çok hangi alanda görürüz sence? Piyasalar, nükleer dosya, yoksa bölgesel ilişkiler mi?